Ellis laat zich gaan met z’n nieuwe, juicy branding

Ellis Branding Lick Those Fingers

Onze opdracht.

Ellis is een van dé referenties op vlak van comfortfood. Dat kunnen wij alleen maar beamen. Volmondig zelfs! Waarschijnlijk omdat we zelf regelmatig een Ellis-burger achter de kiezen steken.

Na 10 jaar oude stijl vond Ellis het echter tijd voor een stevige opfrisbeurt. Met een nieuwe brand identity onder de arm, kwam de restaurantketen bij ons aankloppen voor een visuele update van hun communicatie.

Visuele uitwerking.

‘Come as you are’ is de nieuwe filosofie van Ellis, en dat hoefde je ons geen twee keer te zeggen. We trokken deze gedachte door in alle communicatietools, zoals de website. Grungy, open en wild: ideaal voor een merk dat zich richt naar iedereen in the mood for great food.

Ellis branding baseline

Alle POS-materialen kregen een update. Posters, menu’s, vouchers … ze zijn allemaal om op te eten!

POS materialen design Ellis

Ook de takeawayverpakkingen werden stevig onder handen genomen. Om ze die typische Ellis look & feel te geven, dachten we outside the box: letterlijk! De snappy copy op de burgerdozen ademt de popcultuur van vandaag. Young, trendy en helemaal à point.

Ellis design verpakkingen

Het resultaat is een complete merkbeleving die helemaal in lijn ligt met de nieuwe filosofie van Ellis. Tasty!

ellis posters burgers

Wil je weten wat Android voor jouw merk kan betekenen? Mail ons op hello@android.be of bel naar +32 (0)3 633 99 20.

Follow
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!