Bicky – Campagne Altijd Goed.
Bicky is al meer dan 40 jaar een icoon in de Belgische frituur. Met de lancering van een nieuw type snack maakt het merk zijn ambities voor de toekomst bekend. Bicky wil zich positioneren als een snackmerk voor iedereen, op elk moment en om het even waar. Daarvoor lanceert het een grootschalige mediacampagne. Rode draad is de nieuwe tagline die wij bedachten: ‘Altijd Goed.’
“Bicky is voor iedereen die de wereld niet te serieus neemt, maar wel serieus wil genieten. Altijd curieus. Altijd vollenbak. Die manier van denken omarmen we volledig met deze campagne.”
Samen met de nieuwe tagline introduceerden we ook een geüpdatete visuele identiteit. Waar Bicky vroeger een heel ruim – en dankbaar – visueel speelveld had, is er vandaag meer behoefte aan een consistente beeldtaal. Daarvoor ontwikkelden we een visuele stijl die volledig aansluit bij de positionering van Bicky. Het nieuwe grafisch systeem onderstreept niet alleen Bicky’s rebelse karakter maar zorgt tegelijk voor duidelijk herkenbare communicatie, over alle kanalen heen.