Spoiler alert! Die smakelijke tijgerpistolet op zondagmorgen krijgt z’n unieke crunch niet zomaar. Met Tiger Paste kennen we nu eindelijk het geheim achter die krrrrrrrokante korst: een premium pasta voor originele smaken en creaties.
Tiger Paste is een trendsetter in de bakkerijsector; bij de lancering was het de eerste gebruiksklare tijgerpasta op de markt. Om die pioniersrol na al die jaren te verstevigen, is een boost van het merk meer dan welkom. Maar zonder huisstijl of logo gaat dat moeilijk. Tijd dus om daar verandering in te brengen.
Visuele uitwerking.
Voor Tiger Paste vertrokken we van een volledig wit blad, want het merk was op visueel vlak braakliggend terrein. Een unieke gelegenheid voor ons om Tiger Paste meteen stevig vorm te geven met een kleurrijke branding.
De tijger sluipt door het logo van Tiger Paste, klaar om z’n “tiger power” aan elk brood te geven.
Met het nieuwe logo van Tiger Paste zorgen we niet alleen voor een grotere herkenbaarheid, het is voor moederbedrijf CSM Ingredients ook dé manier om Tiger Paste als beeldmerk te deponeren. Ideaal om hun positie op de Europese B2B-markt te kunnen verstevigen.
Om de verschillende producten van Tiger Paste in de verf te zetten, heeft elke categorie een eigen productkleur, gelinkt aan z’n specifieke smaakkwaliteiten. Donkerrood voor de intense BBQ-smaak, olijfgroen voor de mediterraanse spread en zwart voor de pittige combo van peper en zout.
Met de productfotografie zetten we de unieke kwaliteiten van Tiger Paste in de belangstelling. Ideaal om bakkers te overtuigen van deze roaring tastemaker.
Wil je weten wat Android voor jouw merk kan betekenen? Mail ons op hello@android.be of bel naar +32 (0)3 633 99 20.