Kapsalon gaat voor hungry vibes met een geknipte huisstijl
Onze opdracht.
Virtual brands zijn hot, hot, hot. Want heb je als horecazaak nog plek voor klanten nodig als je via UberEats en Deliveroo een volwaardig alternatief voor een avondje uit kan bieden? Met Kapsalon werkten we mee aan de lancering van een gloednieuwe ghost kitchen die een twist geeft aan een echte oerklassieker.
Visuele uitwerking.
Als je enkel online aanwezig bent, val je best op tussen al de rest. Visuele impact is dus key voor een online brand. Daarom bedachten we voor Kapsalon een flashy huisstijl. De stickerlook van het logo refereert naar de street culture waarin deze legendarische snack helemaal thuishoort.
Naast het logo van Kapsalon, ontwikkelden we ook de packaging. Powerful, kleurrijk en frisser dan een verse Tic Tac-adem.
Wil je weten wat Android voor jouw merk kan betekenen? Mail ons op hello@android.be of bel naar +32 (0)3 633 99 20.