Delizio gaat voor Damn Good Food in de horeca

Gedaan met middelmaat in de horeca. Van kleine speler groeide Delizio dankzij z’n rebelse kijk uit tot dé marktleider van de Belgische frituur. Met twintig jaar ervaring op de teller, wilt het merk nu zijn grenzen verleggen. Harder, faster, stronger. Want na de frituur, moet nu ook de hele horeca voor Delizio kiezen. Aan onze creatieve chefs om deze mindset om te zetten in een nieuwe merkidentiteit waarmee Delizio de culinaire wereld kan veroveren.

 

 

 

 

 

 

De beste gerechten starten met de goesting om steeds een fantastisch product op tafel te zetten. Bij Delizio delen ze die passie. Hun oliën en vetten zijn de basis waarmee elke chef het beste uit zichzelf en z’n creaties haalt. Want lekker eten, daar draait het om.

Let’s make damn good food. Dat is de filosofie van Delizio. De mouwen opstropen en chefs helpen om steeds de beste gerechten te creëren. Want met de juiste basis kan je als chef elke uitdaging aan.

Deze branding werd doorgetrokken op alle kanalen. Een compleet menu dus: strakke packaging, juicy visuals, pittige video’s en smeuïge communicatie.

De smaak te pakken? Let’s create some damn good work.
Mail ons op hello@android.be of bel naar +32 (0)3 633 99 20.

Follow
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!