Bicky Fridates: snackable content
met juicy resultaten

Eén frituur. Vijf bekende koppen. Da’s Bicky Fridates: de online reeks waarin Dorien Nuyts vijf weken lang gasten ontvangt voor een date in haar frituur. Tussen Bicky en pint legt ze hen op de rooster over leven, liefde en alles daartussen. Zonder filter en met extra veel saus. Snacktalk op z’n best, dus.

Uren swipen, gesprekken die plots doodvallen en situationships die nergens heen gaan – daten is in 2025 verwarrender dan ooit. Echte connecties verdwijnen sneller dan een ‘hey’ op Tinder. Zonde, toch? Want daten is een avontuur. Spannend, rommelig, soms een beetje vettig. Daarin zat voor ons de perfecte hook om Bicky op een (h)eerlijke manier onder de aandacht te brengen bij twintigers en dertigers. Want love is messy … en een Bicky ook.

“Bicky Fridates scoorde direct waanzinnig goed. Geen advertising. Geen boosting. Gewoon pure organic views. Nice.”

+1,3 miljoen

views op TikTok

+132.000

views op YouTube

+1,6 miljoen

views op Instagram

Kunnen exen vrienden blijven? Hoe houd je een relatie spannend? En wat zijn de ideale versiertrucs? Openhartig en met véél humor doken we in het liefdesleven van onze gasten via een date in de lekkerste plek op aarde: de frituur. Schoven aan voor een Bicky en hun dating secrets: Anna-Livia Smekens, Yung Mavu, Anastasya Chernook, Ben Segers en Average Rob.

Check Fridates op YouTube en Spotify

Met Bicky Fridates doken we recht in het leven van jongvolwassenen, via content die entertaint en raakt. Gooi daar de typische Bicky-knipoog bovenop en je krijgt een format dat geen mediabudget nodig had. Waarom? Herkenbaarheid. Deze campagne bracht snackable content met een hoek af — een ongefilterde kijk op daten en relaties, gebracht door de leading online stemmen van vandaag. Zo positioneren we Bicky als de ultieme snack voor échte momenten: rommelig en heerlijk herkenbaar.

Om het verhaal helemaal af te maken, brachten we de Fridate-experience ook naar de frituur. Want daar kon iedereen z’n eigen date beleven met de twee lekkerste merken van de frituur. Iedere vrijdag kreeg je bij een Bicky een gratis Tout Bien-pils. Een perfecte match tussen twee unieke, op en top Belgische brands. What’s not to love?

Ook eens daten en jouw merk wat liefde geven? Let’s talk!
Mail ons op hello@android.be of bel naar +32 (0)3 633 99 20.

Videoproductie: Gossip Guy Studios
Foto’s: Zina Kenens en Nathan Dobbelaere

Follow
...

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!